Manchester United oznámili že se dohodli na čtyřleté smlouvě s DHL s umístěním loga DHL na tréninkové oblečení, který bude stát přibližně 40 miliónů liber (66 milińů dolarů).V Premier League je to poprvé kdy se to stalo že společnost sponzoruje jen tréninkové oblečení smlouva stála zhruba polovinu toho co stálo umístění loga AON Corp. tedy 80 miliónů liber řekl jeden z lidí který se nepřál být jmenován, protože je to smlouva neveřejná.
„Toto otvírá nové možnosti v anglické lize“ řekl generální ředitel Manchester United David Gill „Jsme rádi že společnost DHL rozhodla k pionýrskému kroku ve sponzorování klubu. Jejich globální přítomnost a mezinárodní postavení, jsou perfektní pro světově nejpopulárnější fotbalový klub. “
Tento plán přicházi v době kdy United oznámili upsání akcií na burze v Singapuru koncem tohoto roku. Může být prodáno až 30 procentní podíl jak řekl jeden ze zdrojů.
Díky sérii smluv se sponzory v posledních letech se obchodní příjmy vyšvihly na 100 milionů liber ročně čímž se vyrovnaly příjmům z televizních práv a návštěv na Old Trafford.
Tým také hodlá příští měsíc oznámit sponzorskou smlouvu s výrobcem snacků Mamee Double Decker Bhd (MAMEE) a jejich značkou Mister Potato.
Sponzorováni dresů.
Množství peněz které tato smlouva přináší do klubu je více než mají ostatní kluby příjmy od svých hlavních sponzorů. Jen Liverpool, Chelsea, Tottenham a Manchester City, mají více peněz než těch 10 miliónů liber.