Výkonný ředitel Manchesteru United David Gill potvrdil, že anglický klub během léta neprodal tolik permanentek, kolik by si představoval.
I přesto ale David Gill uvedl, že je za současné světové ekonomické situace s prodejem permanentek na Old Trafford spokojen a dodává, že anglický klub je v dobré finanční situaci. Gill uvedl, že United během léta prodali zhruba 51,800 permanentek, ale klub si vytyčil cíl 54,000 permanentek.
Na druhé straně se zase permanentky na exkluzivní místa prodávali velmi dobře. Mnoho fanoušků před novou sezonou navíc chtělo bojkotovat prodej permanentních vstupenek, aby tak donutili současné majitele klub prodat.
"Aby bylo jasno, tak jsme si vytyčili cíl 54,000 permanentních vstupenek, a prodali jsme jich 51,800, což je na současnou ekonomickou situaci dobré. Kapacitně jsme prodali více permanentek než ostatní týmy Premier League. Myslím si, že holá skutečnost je taková, že klub je v dobré finanční situaci. Prodej lístků se zvednul. Na zápasy proti Newcastelu a West Hamu jsme měli vyprodáno, ale nechceme usnout na vavřínech a stále chceme pokračovat v dobré práci, aby jsme měli vyprodáno v každém dalším zápase. Toho docílíme tak, že budeme hrát skvělý a atraktivní fotbal, který přinese fanoušky do hlediště," řekl David Gill.