United podepsali čtyřletou smlouvu s firmou Aon. Zde je několik stručných informací o této společnosti založené v Chicagu.
Laicky řečeno, co Aon dělá?
Aon je přední světová firma, ve které působí pojišťovací makléři a poradci. Sídlí v Chicagu a má více než 36 000 zaměstnanců ve 120 zemích. Přibližně 5 400 pracovníků momentálně působí v UK.
Jakožto pojišťovací makléř, je úkolem Aon najít nejlepší řešení pro podniky, lidi a vlády po celém světě – řízeno pomocí Aon Risk Services, jehož klienty může každý požádat o radu a řešení pro široké spektrum rizik, od přírodních katastrof přes zranění zaměstnanců až po řešení následky útoků teroristů.
Pojišťovny často vyžadují pojištění na rizika, jimž čelí. Toto je známo u Aon jako zajištění, které je řízeno Aon Benfield – největší zajišťovací makléř na světě.
Třetí klíčovou činností je Aon Consulting, která radí společnostem v řadě otázek, včetně jejich nároku na důchod a systému dávek, např. jak odměnit své zaměstnance a jak získat a udržet si ty nejlepší lidi.
Co je pro Aon tak zajímavé ve fotbale – konkrétně v United?
Fotbal je hra velmi dynamická a kompetitivní. Pro Aon je velmi vzrušující stát se součástí Manchesteru United a fotbalu, který dává komunity lidí dohromady, jako žádný jiný sport. Klub má bohatou historii a díky tomu bude mít Aon velké ambice na uvedení jejich služeb k dokonalosti. Může se například rozvinout do více částí světa, například do některých oblastí v Asii. Značka United je ve světě opravdu ikona a možnost být jejich součástí je opravdu vzácná – Aon bude teprve čtvrtá firma v historii.
Jak bude partnerství fungovat?
Smlouva je podepsána na čtyři roky od června 2010. Kromě loga na nové dresy 2010/2011, bude sponzoring představovat uvádění výrobků na trh a služby pro klienty. Aon se domnívá, že jim jejich znak na dresech United, které sleduje miliony fanoušků po celém světě, přinese obrovské výhody.
United jsou velmi aktivní v charitativních akcích. Jak se bude Aon zapojovat?
Aon bude vždy brát vážně své povinnosti ve společenství. Vzhledem k tomu, že firma operuje ve 120 zemích světa, je prostor pro charitativní organizace velký. V partnerství s United má Aon možnost pracovat s klubem, který sdílí jeho hodnoty v tomto ohledu. Při zvažování sponzorství byla organizace United for UNICEF velmi lákavá. Neexistuje žádný jiný sport než fotbal, který učí mladé lidi principy týmové práce a úsilí o dokonalost, a neexistuje žádná jiná sportovní organizace na světě, která učí hodnotám UNICEF, tak přísně jako United.