Manchester United - CZ&SK fanservis
Review: Manchester United vs. Birmingham City
Hráči Manchester Untied dokázali ve svém prvním zápase v nové sezóně porazit nováčka z Birminghamu 1:0. V review si můžete přečíst o průběhu utkání
Fanoušci anglického fotbalu se dočkali. V sobotu byl zahájen nový ročník Premier League, nejkvalitnější fotbalové soutěže světa. V úvodních zápasech zvítězili všichni aspiranti na titul a tak museli svěřence Alexe Fergusona v dnešním zápase proti nováčkovi anglické nejvyšší soutěže, týmu Birminghamu City, bezpodmínečně zvítězit a neztratit cenné body hned na začátku nové sezóny
Zápas začal stejně jako ostatní zápasy minutou potlesku za nedávno zesnulou legendu anglického fotbalu, Sira Bobbyho Robsona, dlouholetého přítele Sira Alexe Fergusona.Sestava Manchesteru United:
Foster – Fabio – O´Shea – Evans (74´Brown) – Evra – Valencia – Fletcher – Scholes – Nani (46´Giggs) – Rooney – Berbatov (74´ Owen
Sestava Birminghamu City:
Hart – Carr – Johnson – Queudrue – Vignal – Larsson – Carsley (74´ Benitez) – Ferguson – Fahey – McFadden – Jerome (65´ O´Connor)
Zápas mohl začít. Hlavním rozhodčím dnešního utkání byl zkušený Lee Mason.
Manchester United vstupoval do utkání jako jasný favorit a jako takový se také od prvních minut choval.
Birmingham City do začátku utkání začal bez bázně a hned od prvních minut ukazoval, jakou taktikou chce uspět proti Manchesteru United, obhájci titulu. Receptem na technické hráče United měla být tvrdost. To pocítil jako první Dimitar Berbatov, kterého hned v první minutě skolil k zemi pravý bek Vignal
Úvodní minuty proběhly v duchu oťukávané. Žádný z týmu nechtěl udělat první chybu a snažil se držet míč na svých kopačkách a tím do svých řad vnést klid.
4. minuta – Manchester United se poprvé usadil před pokutovým územím Birminghamu, ale jeho snaha nevedla k žádnému ohrožení Hartovy svatyně.
S každou minutou teď Manchester United získával půdu pod nohama a s podporou skvělých fanoušků pomalu přikládal pod kotel
7. minuta – poprvé o sobě dala vědět útočná zbraň Sira Alexe Fergusona, Wayne Rooney. Populární Wazza si naskočil na centr z pravé strany, jeho hlavičku však bez problémů zpacifikoval hostující brankář Hart
V úvodních minutách se Birmingham na půli soupeře příliš nepodíval a jeho kombinace většinou probíhala na vlastní polovině hřiště. Při pokusu proniknout dopředu k hráčům Birminghamu okamžitě přistupovali naši obránci a nenechali hráče soupeře cokoli podniknout
9. minuta – po křídle pronikl až do pokutového území Evra, ale jeho tvrdou přízemní střelu kryl Hart
10. minuta – poprvé v akci také Birmingham. Střela zkušeného McFaddena však minula pravou tyč Bena Fostera
11. minuta – první obrovská šance Manchesteru United. Berbatov nejprve nastřelil Harta, k dorážce se tlačil Rooney, ale nedostal šanci ke střele. Odražený míč dorážel ještě Nani, jeho pokus však na cestě do brány zablokovalo tělo jednoho z obětavě hrajících obránců hostí.
12. minuta – znovu o sobě dal vědět Rooney. Jeho nádhernou střelou z 25 metrů s vypětím všech sil vyrazil Hart
V dalších minutách počáteční nápor Manchesteru United ochabl, v žádném případě to však neznamenalo, že by se k náporu nachystali hráči hostujícího celku. Hra se odehrávala ve středu pole a oba týmy čekaly na případnou chybu soupeře
Z letargie fanoušky vyvedla až 18. minuta. McFadden poslal z levé lajny nebezpečný centr „do kapsy“, ten však skvěle ukryl ve svých rukavicích před nabíhajícími forwardy Ben Foster
21. minuta – po střele Scholese se pokoušel tečovat Berbatov, záměr mu však vůbec nevyšel
22. minuta – další střela aktivního Rooneyho. Znovu skvělý Hart.
Další pětiminutovka příliš fotbalové krásy nenabídla, hrálo se znovu především o střed pole a ani jeden tým zrovna nehýřil aktivitou
28. minuta – z podobné pozice jako proti Chelsea zacílil Nani, ale tentokrát jeho střela nalezla jen připravenou náruč gólmana
Po třiceti minutách v Premier League nemohli být manažeři ani jednoho z týmu spokojení. Birmingham City byl v útoku naprosto bezzubý, Manchesteru United zase scházela finální fáze
30. minuta – pevnou půdu pod nohama opět získává Manchester United. Zahrává několik rohových kopů po sobě. Ani jeden z nich však neznamená pro Birmingham a jeho obranu velké nebezpečí
32. minuta – skvělý průnik po pravé lajně předvedl Fabio, vystřelil, Hart vyrážel jen pod nohy Rooneyho který se jen o milimetry neprodral k dorážce
33. minuta – další šance Manchesteru United. Berbatov nedostal ve vápně ke střele dostatek času a z následné dorážky mířil Nani bekhendovou střelou nad
34. minuta – první gól Manchesteru United v nové sezóně je na světě. Nani skvěle nacentroval, Rooney trefil hlavou tyč a následně si svou střelu i dorazil. Brankář Hart byl bezmocný. 1:0 pro Red devils.
37. minuta – varování ze strany Birminghamu City. Desítka v dresu hostí, Jerome, napřáhla z hranice velkého vápna a tvrdá střela z kopačky útočníka Birminghamu jen těsně minula pravou tyč Bena Fostera. Následoval rohový kop. Po něm se prosadil jeden z vysokých hráčů Birminghamu a Patrice Evra musel opět ukázat, že je v současné době asi nejlepším gólmanem Manchesteru United. Jeho reflex a vyhlavičkování míče z brankové čáry byly vskutku ukázkové.
39. minuta – další zablokovaná střela Manchesteru United. Tentokrát svůj projektil až k brankáři Hartovi nepropašoval Valencia. Obrana hostí hraje velmi obětavě a velmi tak svému gólmanovi pomáhá
Konec poločasu se nesl ve znamení tlaku Manchesteru United. Jeho hráči kontrolovali hru a v poklidu kombinovali
45. minuta – už v nastaveném čase sehráli nádhernou kombinační akci Evra s Nanim. Prvně jmenovaný následně předložil míč do gólové pozice pro Fletchera, který však svoji šanci trestuhodně zahodil
Do kabin se tak šlo za stavu 1:0 pro domácí Manchester
Do druhého poločasu provedl Sir Alex Ferguson jedno střídání, když Naniho nahradil Ryanem Giggsem
Druhá půle už nenabídla tolik šancí jako ta první, i přesto se bylo na co koukat
Manchester United vstoupil do druhého poločasu stejně dobře, jako skončil ten první. Solidně kombinoval, držel míč a nepouštěl soupeře do žádných nebezpečných situací
Birmingham City hrozil především po stranách, centry jeho křídelníků však pohodlně ukrýval do svých rukavic dnes velmi pozorně chytající Foster
53. minuta – do obrovské šance se téměř dostal Berbatov. Rooney zpracoval míč na hranici vápna a čechral ho na hlavu nabíhajícího Berbatova. Před ním však zakročil jeden z obránců hostí a ukradl tak Berbatovovi jasnou gólovku
58. minuta – zastřelování hráčů Birminghamu pokračovalo. Fahey poslal míč znovu jen těsně vedle pravé tyče Bena Fostera
60. minuta – v blízkosti pokutového území byl faulován skvělý Rooney. Vignal viděl žlutou kartu a pro Manchester se naskytla zajímavá pozice. K míči se postavili Rooney s Giggsem. Druhý jmenovaný nakonec vystřelil, jeho střela byla ztečována zdí na roh
64. minuta – Birmingham City konečně trefil bránu. McFadden vystřelil, s jeho přízemní střelou však neměl Foster ani nejmenší problém
66. minuta – nebezpečnou standartní situaci zahrával Birmingham. Foster však skvěle vyrazil
V této fázi hry začíná hra ze strany Manchesteru United ztrácet na tempu. Hráči se příliš nenabízejí a nedaří se vepředu podržet balón. Na vině je mimo jiné také nevýrazný výkon Dimitara Berbatova, který se v dnešním zápase nějak nemůže chytit
71. minuta – v době, kdy se blížilo jeho střídání, zmohl se bulharský forward ke svému nejlepšímu okamžiku v utkání. Po rohu si naskočil a jeho hlavičku odvrátil na brankové čáře Carsley. Vzápětí byl Berbatov nahrazen Owenem, který si odbyl ostrý debut v dresu United
75. minuta – po prvním gólu přichází také první žlutá karta nového ligového ročníku. Obdržel ji Darren Fletcher
78. minuta – největší šance Birminghamu City. Poměrně laxní přístup hráčů Manchesteru mohl potrestat střídající Benitez. Ten se krásně uvolnil ve vápně a jeho střelu zblízka zázrakem vytěsnil Foster na roh
79. minuta – obrana Birminghamu blokuje tvrdou střelu Scholese z voleje poté, co Scholes dostal skvělý balón po rohovém kopu od Ryana Giggse
82. minuta – snad desátá Rooneyho střela v utkání. Druhý gól se však ani jemu, ani celému týmu United nedaří vstřelit
83. minuta – a znovu Rooney. Giggs umotal na pravé straně Carra, následně předložil míč do vápna Rooneymu, který hlavou zamířil jen těsně vedle levé tyče Harta
91. minuta – Owen se dostal do gólové příležitosti, ale tváří v tvář Hartovi po skvělém prodloužení od Rooneyho zklamal v zakončení
Do konce utkání se již nic nestalo a Manchester United zaslouženě získal první tři body v nové sezóně
Na utkání bych vyzdvihl především dva aspekty, které podle mého názoru doprovázely celý zápas. Na jedné straně nemohoucnost Birminghamu City hrát s Manchesterem vyrovnanou partii. Hráči Birminghamu se sice dostali za zápas do dvou gólových šancí z kterých mohli vstřelit branku, jinak však moc nepředvedli a nemohli si proto činit nárok na zisk nějakých bodů.
Na druhou stranu, Manchester United kontroloval hru celé utkání, hrál velmi solidně kombinačně, řady se dostatečným způsobem doplňovaly a útočníci dostávali dostatek kvalitních míčů. Výsledný efekt však přinesla pouze akce Naniho s Rooneym, po které druhý jmenovaný skóroval. Do příštího zápasu je tak třeba zapracovat především na zakončení, které se ukázalo být hlavní slabinou jinak velmi kompaktně hrajícího Manchesteru United.
Sečteno a podtrženo, Manchester United sehrál velmi dobré utkání a získal tři body, což se cení nejvíce.
Další utkání sehrají hráči United na hřišti dalšího nováčka anglické nejvyšší soutěže, týmu Burnley. Zápas začíná ve středu ve 20:45.









- autor článku: Dibla
- prečítaný: 4625 krát
Nie ste registrovaný čitateľ a z tohto dôvodu nemôžete prispievať komentáre. Môžete sa zaregistrovať tu alebo ak nie ste plne rozhodnutý, prečítajte si výhodu byť registrovaným čitateľom tu!
Komentáre k článku
- [1] Janahanys
- 16.08.2009 17:24:19
- reagovať
: 0
dibla: ozvi se mi na icq 309510136 mam fotky ze zapasu.
- [3] krejsalukas
- 16.08.2009 17:32:50
- reagovať
: 0
nemáte někdo pls link na gol? nebo na shrnuti sanci ze zapasu?
- [4] Janahanys
- 16.08.2009 17:37:56
- reagovať
: 0
krejsalukas: ke ststazeni jeste ne,ale na youtube ho najdes treba zde: http://www.youtube.com/watch?v=gGKYfdaoeEE kdyztak si pomaz mezery
No takze najprv sa vyjadrim ku zapasu. Na konci som ostal uplne zamrazeny potom, co Owen nepremenil dalsi samostatny najazd. Tak som prial aby dal gol zrazu pozeram, ze ide uplne sam na brankara a on to tak tragicky zakonci.
Zapas sa zacal celkom dobre. Bola tam energia, nabiehanie sance...Birmingham v podstate do golu v ich sieti bol uplne bezmocny. Rooney si gol zasluzil. Jeho dalsie 2 bomby spoza 16-tky taktiez smrdeli golom. Potom to opat na konci polcasu zabil Fletcher. Mohlo byt vymalovane - 2:0 v polcase a v 2. by si isto schuti zastrielali. 2. polcas bol uz Birmingham omnoho nebezpecnejsi a takmer sme doplatili nato, ze hraci chceli pridat dalsie goly, ale tym sa dostaval Birmingham do velmi nebezpecnych precisleni. Vynikajuco zasiahol Foster proti strele Beniteza. Ale vykon opat ostal za mojimi ocakavaniami. Takisto to tam mohlo spadnut aj Scholesymu, ale napokon nikdy nedosla jeho "morda" ani ku brane. Este by som doplnil, ze jasna penalta na Berbatova, ale keby tam nepadal jak taky lemur tak by to rozhodca mozno aj odpiskal. Takisto vykon rozhodcu ma velmi sklamal. Proti ManUtd piskal kazdu jednu nezmyselnu hovadinu a na druhej strane pustal take fauly..(ked tam niekto strcil do Scholesa, ked mal loptu na kopackach, vcetci nasi hraci po nom pozeraju, on ukazuje hrame dalej...). A ta Owenova tutovka na konci ma uplne znechutila.
Celkovo zo zapasu nemam moc dobry pocit. Stacilo pritom tak malo - aby dal Owen na konci na 2:0. Malo golov a dost chaoticka hra. Ako pozitivum vidim urcite 3 body a to, ze Rooney si otvoril uz v 1. zapase golovy ucet.
Pridam este moje hodnotenie hracov:
Foster (6) - moj oblubenec ma opat mierne sklamal. Absolutne stratil vsetku svoju istotu...Snad ani jeden center do vapna nepokryl. Ten jeho jeden krok dopredu a "zamrznutie" na mieste neposobi na mna moc dobre. Odkopy riesil dost alibisticky, ale zase ich nepokazil. Ku koncu sa, ale zacal chytat a trosku viac si verit. Navyse predviedol mozno zakrok kola. Takze ku koncu som to videl uz celkom pozitivne...uvidime ako dalej.
Fabio (7) - myslim, ze zahral celkom slusne. Najma ta 1 akcia, ked nasadil protihracovi jasle a bola z toho velka sanca. Dopredu hral dobre aj ked centre sa mu moc nedarili. Dozadu taktiez slusne, ale nechal tam obcas medzeru pri vypade.
O'Shea (7,5) - velmi dobry vykon. Fakt solidny a nespominam si ani, zeby spravil nejaku chybu. Pacili sa mi obcas aj jeho attacky stredom ihriska - teda skor naznaky.
Evans (7) - v podstate plati to iste ako o O'Sheaovi. Vzadu celkom solidny, snazil sa podporovat aj utok. Ale nevyhol sa opat jeho zbrklym chybickam.
Evra (8) - chcel som mu dat aj 9. Jeho vykon bol do takej 65.minuty neskutocne dobry. Ten tah po kridle ako si s uplnou jednoduchostou iba prehodi loptu a obide aj 2 hracov. Plus slusne centre a hlavne prieniky do sestnastky. Ku koncu uz vsak obcas chybal v obrane.
Valencia (7,5) - v podstate bol nebezpecny az do posledneho hvizdu. Snazil sa nieco vytvorit, vymysliet, prekvapit. Ku koncu sa zdalo, ze uz nevladze, ked len tak caka s loptou, ale zrazu nahodi 2. stupen a je za chrbtom obrancu. Skoda, ze z jeho usilia nepadol nejaky gol, ale urcite podal dobry vykon.
Fletcher & Scholes (7) - obidvaja su si dost podobni. Tvrdi su ako skala. Vysoky standard v smere dozadu aj dopredu. Chybala mi u nich, ale trosku myslienka a taka lahkost Carricka. A takisto mohli dat obidvaja po gole - hlavne Fletch!
Nani (7) - tazko ho hodnotit. Odohral sice polcas, ale tesil som sa co predvedie v tom 2. lebo ku koncu polcasu sa dostaval do tempa. Mal velmi pekne momenty ako napr. v 45. min akcia s Evrom, ktoru nepremenil spominany Fletcher. Dobre centre aj nejake strely. Obcas zbytocna strata. Dufam, ze bude v poriadku.
Rooney (8,5) - opat vynikajuci vykon. Rozhodol zapas, bojoval, strielal, nahraval, vypracoval nejake standartky a na konci poslal Owena uz po niekolky krat do cistej sance, ale...
Berbatov (7) - obcas mal velmi dobre momenty. Par krat bol blizko golu. Ale zacina mi coraz viac vadit ta jeho malatnost, ked nedostne dobru loptu alebo ked ju strati. Uplne na mna obcas posobi totalne znechutenym a odovzdanym dojmom. Taky Rooney, ked pokazi loptu tak bezi za nou dozadu ako zmyslouzbaveny len aby ju zisal naspat...
Browna s Owenom nema moc vyznam hodnotit. Giggs zahral v podstate slusne - mal pekne akcie obcas z lavej strany, dobry priamy kop a takisto aj rohy. Ale snazil sa mam taky pocit hrat od stredu a nie ako ciste kridlo. Ako som spominal...nehral Park, zranil sa Nani...bude to treba latat kadejako bez nich. Chcelo by to 1 kvalitne kridlo.
RebeL: s Fosterom s tebou súhlasím....a Owen? ten má už len meno nič viac ja mu neverím....a bodka :-) a mimochodm pool už 1:1 sakra....z penalty vyrovnali zmetkári.....a my sme mali tiež kopať penaltu po zákroku na berbu...
pool uz zase prehrava :)
Borec mne sa tiez nepaci take hodnotenie, ale snazim sa to pisal objektivne. A ak si si vsimol tak som ho aj pochvalil. Znamku ma sice iba 6, ale u brankarov sa to bere trosku inak. Takisto pozeram teraz aj na Skysports.com dostal 6.
- [10] RebeL
- 16.08.2009 18:40:36
- reagovať
: 0
Ja napr. Owenovi celkom verim. Ziadny z nasich utocnikov sa nedostane ani za 5 zapasov do tolkych brejkov ako on za posledne 2 zapasy co som videl(Valencia, Birmingham). Len prekvapuje ma u neho ta tragicka koncovka. V zapase proti Valencii mal trosku aj smolu, ale toto cisto zbabral. Snad mu to tam zacne padat, ale toto bola idealna sanca pre neho a mohol prist uplne lacno k 1. oficialnemu golu za MU a toto ma prave mrzi. Mohlo sa mu hrat uz omnoho lahsie.
- [11] Slim-Stu
- 16.08.2009 18:48:08
- reagovať
: 0
s benem fakt nesouhlasim, podle me dneska jasne nejlepsi vykon v tehle sezone. as valenciou taky nesouhlasim, maslim si ze dost spatny dneska, porad hleda komu by nahral a vubec to nebere na sebe. nechapu proc to proste nezkusi 1 na 1 aby se dostal do strelecky pozice....jako to delal cris, a ted i nani.
- [13] Borec
- 16.08.2009 18:57:43
- reagovať
: 0
RebeL: Ben mi dneska přišel právě docela dost jistý i výkopy byly v poho! Prostě o dost lepší než proti Chelsea a jakou dostal známku? Jestli podobnou jako teď, tak maj hoďně velkej zmatek v hodnocení.
S Owenem souhlasím, ale věřím, že až mu tam nějakej gól spadne, tak už to pojede!
- [15] Ekkarin
- 16.08.2009 18:59:20
- reagovať
: 0
A Looserpool prehral,takže až na prehru Evertonu som s 1. kolom celkom spokojný :)
- [16] Borec
- 16.08.2009 19:00:25
- reagovať
: 0
Juchů! Liverpool prohrál! Jentaktak, že dali vůbec góla...z penalty - lamky...
- [17] Extrasensual
- 16.08.2009 19:01:00
- reagovať
: 0
Liverpool prohrál první zápas, no to je něco...navíc jim to naklepali mi sympatičtí Spurs...supr první kolo, až na ten vítězný gól Chelski...
- [18] MarkyNR
- 16.08.2009 19:02:36
- reagovať
: 0
Spurs nádherný výkon, dnes by sa tam vypotili aj hráči Chelsea či United,
- [19] jujinek7
- 16.08.2009 19:04:05
- reagovať
: 0
rebel co tu pises?? Ben pusobil dneska velmi jiste,pochytal par nebezbecnych prizemnich centru kery sou vzdycky neprijmeny,a chytal velmi dobre,jenom jednou h musel na brankove care zastoupit evra a jinac to bylo podle mne moc dobry,odchytal dobrej zapas:)
- [20] jujinek7
- 16.08.2009 19:07:07
- reagovať
: 0
no tak jako zadny kdridlo uz nepotrebujem zee Rebele,pokud s nanim neco nebude tak uz vubec nee!!
- [21] rooney10
- 16.08.2009 19:07:30
- reagovať
: 0
skvele prve kolo az na zavahanie aston villy.. jak narokom som nanich dal tiket... a chelsea vihrat nemusela.. tak to vipada ze s titulom sa nakoniec mozme poprat aj s arsenalom ktory milo prekvapil
- [22] RebeL
- 16.08.2009 19:07:56
- reagovať
: 0
Slim-Stu: tak napis v com nesuhlasis ohladom Fostera. Za cely zapas vyslal Birmingham 2 strely na branu. Z toho pri jednej vytiahol paradny zakrok tak ako som napisal. Ale pri niektorych strelach ostane stat ako obareny a pri centroch to este obcas dost hori, najhorsie je ked brankar ani neostane stat na ciare alebo nevybehne a toto Ben robi este dost casto, ze spravi krok od brany a potom nic.
A to, ze vychytal nulu to nemozes brat, zeby mal dostat znamku 9-10. Opakujem isli na neho iba 2 strely. Takze sa skor hodnoti jeho pozicna hra, atd.
Urcite to bol jeden z tych jeho lepsich vykonov v tejto sezone, ale nezda sa ti, ze brankar, ktory chce byt v Manchesteri United a anglickej repre jednotkou by mal ovladat patku a byt pri vyjazdoch a centroch uplne isty? Ben ma zatial vynikajuce reflexivne zakroky, ale na tom musi este makat. Chlapec ma uz, ale 26 rokov, takze by uz mal mat svoje urcite skusenosti.
Ja mu vsak nadalej velmi fandim a verim, ze sa na tu jednotku vypracuje. Vsetko je to podla mna len o jeho sebadovere. Staci jeden podareny zapas, kde podrzi tim a ono to pojde. Staci si len spomenut ake vykony podaval za Watford alebo ako napr. vychytal Carling Cup. A prave preto je u mna omnoho vyssie ako Kusczcak.
- [23] RebeL
- 16.08.2009 19:21:45
- reagovať
: 0
jujinek7 - no tazko povedat...ale snad si nemyslis, ze ked bude zraneny Park a Nani tak nalavo odohra 5 zapasov po sebe Giggs. Ja sa len obavam, ze pri zraneniach (ktore sa nanestastie zacinaju mnozit) zacne SAF zase stavat na kridla Evru, O'Shea, Fletchera...tak ako tomu bolo v casoch, ked sa MU moc nedarilo. Na kridle by mi napr. vobec nevadil Wellback - ale ten je takisto este velmi mlady ako Nani a Antonio a na tazke zapasy treba skusenych hracov. Tam nebude stacit "iba" talent a mladicka dravost. Dobre vieme, ze "Massive games" su hlavne o chybach a taktike.
Inac statistiky zo zapasu boli velmi zaujimave. Sanci si dokazu vytvorit az az...Navyse je ta hra rozlozena medzi vsetkych hracov, ktori nehraju iba na seba. Pomer striel 30:7 je velavravny. Takisto aj drzanie lopty 63-37.
Osobne by som zo zapasu vyzdvihol Rooneyho, Evru a Valenciu - tito boli pre mna vyssi level, ale kazdemu sa paci hra niekoho ineho.
- [24] piso96
- 16.08.2009 19:32:52
- reagovať
: 0
hrali sme slabo podla mna, nevyuživanie šanci, owen to uplne posral. ALE LOSERPOOL PREHRAL :D TO MA TESI :D
- [25] piso96
- 16.08.2009 19:35:46
- reagovať
: 0
INAK TEN ZáPAS TOTTENHAM-LIVERPOOL SOM MAL NA TIKETE,DAL SOM 1,KURZ 3,00, liverpool hral slabo celu pripravu,vyhrali iba 2 zápasy,a ešte predali xabi alonsa, liverpool tuto sezonu skonči max. na 7.mieste.
- [26] Manutdo9
- 16.08.2009 20:12:32
- reagovať
: 0
Rebel
Ty si asi snad pozeral zapas Community Shield, to hodnotenie ku Fostrovi až som sa zasmial že napokril cenre?lol
Preveže sa mi dnes Ben zdal sebaistý a práveže centrované lopty dosť často likvidoval a dobre na nich nabiehal a lijvidoval!!!
- [27] Slim-Stu
- 16.08.2009 20:31:44
- reagovať
: 0
rebel: ja hodnotim benuv vykon podle toho co predvadel v priprave, ktera mu podle me moc nevysla. vsichni vime ze edwin z nej asi jen tak nebude, ale to co predved dneska mi prislo jako celkem slusnej vykon....kdyz tym potreboval podrzet, tak to zvladnul.
- [28] ManUtd 4-ewer
- 16.08.2009 20:31:55
- reagovať
: 0
nice clanok a rooney skvele ma asi 165 cm a vie taku hlavickovat ze skoro to bol gool!!! :D dobra praca ale cakal som ovela viaca a to co vynechal Owen tak no comment :D no dufam ze to nebude takto po celu sezonu!!! a LOOSERpool prehral sa SPURS!!! juhuuu!!! :D
- [30] RebeL
- 16.08.2009 20:41:15
- reagovať
: 0
Manutdo9 - ono vy to len zle chapete alebo som sa ja vyjadril trochu nejasne. Da sa v podstate povedat, ze tym jednym zakrokom podrzal tim. Ale nebolo to este ono a bolo citit z neho stale urcitu nervozitu. A hlavne v prvom polcase lietalo dost centrov cez pokutove uzemie. A neviem ako napr ty, ale ja som to pozeral na Setanta Sports, kde to komentuju ti pani uz nejaku dekadu. A dost casto rozoberali jeho zle vybehnutie, vyboxovanie a zopar odkopov. Takze urcite to nebolo zdaleka este take idealne ako pises, ale s jeho vykonom v podstate problem nebol aj ked som mu dal najnizsiu znamku. Tento super ho navyse takmer vobec nepreveril. Ine je hodnotit brankara v zapase, kde celi viacerym strelam a protiutokom supera. Tam sa moze ukazat. Ale vsetci dobre vieme, ze najvacim problemom bola dnes koncovka, takze uz tu nerozoberajme Bena.
Jeden dotaz! Pisal som to raz, ale nejak nik nezareagoval a viem, ze je vas tu dost co mate kupene dresy. Mam uz zajednany novy dres Rooneyho, ale ja by som chcel este aj ten z minulej sezony, teda Wayne Rooney Home Kit 2008/2009. Ak ma niekto na predaj, alebo vie kde by sa dal kupit tak dajte vediet. Ja som ten starsi nasiel zatial najlepsie tusim za 58?. So any idea?
- [31] mařenka
- 16.08.2009 20:47:48
- reagovať
: 0
Liverpool zaváhal.Uvidíme jestli to byla jen náhoda.Ale řikám že letos to u nich na titul opět nevidim ani zdaleka.Zápas sem neviděl ale gol dali z penalty.Sestavu měli hodně silnou a útočně laděnou...
A k našim hochům.Vzhledem k našim možnostem s obsazení obrany je 1:0 postačující.Navíc sme měli víc šancí viz. v závěru Owen nebo měla být penalta po faulu na Berbatova.Jinak výkon slušný ,jen proměnit ty šance...např. Berba dnes nic moc.
I Foster nás podržel.Můžeme se těšit jenom na lepší zápasy z naší strany věřim tomu....
- [32] DIBLA
- 16.08.2009 21:02:58
- reagovať
: 0
já bych se jen ještě rád vyjádřil k tomu Liverpoolu. Viděl jsem druhý poločas. Spurs hráli slušně a Liverpool nehrál zle, ale rozhodně nebyl lepším týmem. Problémem Liverpoolu je, že má několik skvělých hráčů - Torres (i když na ROoneyho dnes neměl), Gerrard a skvěle hrající Johnson...ale zbytek je průměr...kdo dnes viděl Lucase či Voronina s Babelem...nehrají nic, nepodrží kloudně míč, prostě hráči, kteří se nemohou ani náhodou rovnat naší záložní a útočné vozbě...z Liverpoolu dnes strach rozhodně nešel. Tak jen tak dál
Janahanys: díky za nabídku. Všiml jsem si toho pozdě:) Ale budu moc rád, když dostanu příště stejnou a ušetříš mi tak spoustu práce;-) díky moc
- [33] DIBLA
- 16.08.2009 21:04:17
- reagovať
: 0
pro mě dnes:
Rooney - kapitola sama o sobě...zápas byl jeho
Výborný výkon - Valencia, Evra a O´Shea
Solidní výkon - zbytek
Lehké zklamání - Berbatov (snad se jen špatně vyspal)
- [34] RebeL
- 16.08.2009 21:09:46
- reagovať
: 0
DIBLA nemozem inak len suhlasit :p tito 4ia hraci dostali aj odomna najvyssie znamky
- [35] misosomiso-DRESY UNITED ! predaj
- 16.08.2009 21:20:27
- reagovať
: 0
no takze aj ja skusim daco napisat k tomuto zapasu.
Foster: posobil na mna dneska dobrym dojmom, isto, ztiahol dost centrov, a aj prizemnych lopt. Potom aj tu cistu golovku zachranil, jedine mal stastie pri tom co ho zachranil Evra. A narozdiel od minuleho zapasu Ben aj dobre odkopaval a rozohraval lopty.
Obrana hrala si myslim ze slusne, na to v akom to bolo zlozeni tak dobre, len tije daktore vylety Fabia zo zaciatku dobre. Dopredu mu to ide dobre len niekedy sa nestihol vratit.
Zaloha: Fletcher so Scholesom zahrali dobre a Scholes bol dost vyrazny v hre, a bol dolezity pre prihravky. a Fletcher dobre zbieral lopty.
Nani, ma osobne trochu sklamal...jeho spolupraca s Evrom je vynikajuca, a bolo z toho aj dost nebezpecenstva ale Nani dost spomaluje hru a neni taky priamociary ako bol Ronaldo...
Valencia zahral celkom dobre, len sa mi zda ze sa boji strielat, ale tak je novy musi si zvyknut. vyzera to dobre.
Utok:Rooney, k tomu neviem co napisat, pytal si lopty, mal pekne streli, dal gol, kombinoval, centroval na berbatova. Velmi dobry vykon od Wazzu..som rad ze dneska hned skoroval, skoda bola tej sanci co nedal Fletcher na konci prveho polcasu, a aj tej hlavicky Berbatova ktoru zachranili na ciare, alebo taktiez hlavicky Berbu, ktoru vsak netrafil koli tomu ze bola nadvihnuta.
Giggs, dokaze dobre ozivit hru a je prinosom pre nas team. Na Owena som bol velmi zvedavy pretoze to je vynikajuci hrac a navyse sme ho ziskali zadarmo, cize neni co stratit, velmi ma mrzi ze nepremenil svoju sancu :( no snad po case si zvykne a bude premienat, no musim podzdvihnut jeho postanie v hre, je videt ze ma cuch na to kde ma stat.
A este k Johnovi OShea, ten hrac mozno pre niekoho nemotorny a menej technicky, ale mozeme byt radi ze takeho hraca mame, a aj Fletchera, su to obaja dost nedoceneny hraci.
Stve ma ze to dneska skoncilo len 1-0, sance treba premienat.
Osobne by som privital este jedneho kridelnika, a dufam v uzdravenie Hargyho pretoze ten je pre United velmi dolezity...a plati to 2x pri momentalnej situacii, v Utoku si myslim ze sme dobry, obrana je vynikajuca lenze mame kopu zranenych.. len ta zaloha by sa mozno mohla posilnit, stred je dobry.. ale tije kridla no neviem...to sa mi nezda... bol som zvyknuty na ronalda, ale teraz to je ine.. nani neviem ci to dokaze, a hlavne neviem ako bude hrat v Lige majstrov.. tam ked nepremenime tak je zle... no ale to bol len zaciatok sezony, verim ze nasi chlapci vdaka prvym trom kolam ziskaju sebavedomie a v 4 kole zdolaju Arsenal a pojde to dobre.
Na koniec uz len ze, Liverpool hral dneska nic moc, len penalty chceli a mozno potom akciu ako ked 2+1 v tescu :D nechapem preco ten Beyanoun siel do hry tak neskoro... ale to je jedno a je to dobre :D
a posledna vec, keby som mal hrat proti Scholesovi zapas tak by som sa asi pred zapasom vyhovoril na nieco ze mam problem pretoze ako ten hra a v subojoch dorazny no neviem neviem :D
GLORY GLORY MAN UNITED !!!
- [36] misosomiso-DRESY UNITED ! predaj
- 16.08.2009 21:21:34
- reagovať
: 0
a este mam jednu otazku, mozno to je debilita ale tak za pokus....
Co si myslite ze skusit dakedy Andersona na kridle???
trebarz so slabsim superom... za pokus nic nedame... a ked nepojde tak sa vymeni s Fletchom..
- [37] Borec
- 16.08.2009 21:37:30
- reagovať
: 0
Ještě to musím napsat 1x!
Ben mi prostě dneska připadal hodně jistý. Nezmatkoval, sbíral centry ze vzduchu a v klidu vykopával.
(Aspoň od 40. minuty, předtím jsem to neviděl)
Nezdá se vám, že Berbs zhubnul?? Mě připadá, že ano.....
jinak k zápasu...Fabio byl dnes dozadu mírně tragický. Valencia se ještě musí sehrát. Na obraně bylo dnes výrazně vidět, že tam nebyl Rio. A chyběl mi rychlý přechod do útoku.
- [39] Kofola
- 16.08.2009 21:46:06
- reagovať
: 0
Najlepsi hrac Man Utd:Rooney
Najhorsi hrac Man Utd:Nani
Najlepsi hrac Birminghamu:nebol
Najhorsi hrac Birminghamu:Hart
Najlepsi hrac 1.polcasu:Rooney
Najhorsi hrac 1.polcasu:Hart
Najlepsi hrac 2.polcasu:Rooney
Najhorsi hrac 2.polcasu:nebol
Star:Rooney
Loser:nebol
Pre kvapenie zapasu:Fabio,Foster
Sklamanie zapasu:Owen-ale nie take velke len preto ako nedokazal premenit tutovku!!!Dufam ze si tento gol setril na dolezitejsi zapas!!!
- [41] Guetta
- 16.08.2009 21:58:09
- reagovať
: 0
na fantasy premier league v lize manutd.cz luxusní 80. flek :D
- [42] Macho
- 16.08.2009 22:02:42
- reagovať
: 0
minule sme sa bavili o tom ako Scholes spomaluje hru United....co nato hovorite dnes?
- [43] Tomek
- 16.08.2009 22:03:49
- reagovať
: 0
Pohled na Bolta jak si je povodil na 100m byl lepsi nez cely zapas :-)
- [44] Wabi15
- 16.08.2009 22:11:55
- reagovať
: 0
mě se Ben líbil!Centry docela sbíral...Myslim si,že záloha mohla pracovat lépe.Obrana na to,že byla lepená,hrála taky slušně.Jinak hra nebyla zrovna nějak úžasná,ale neni se čemu divit,sezona teprve začíná.Berbatov třebas nebyl moc vidět,Fletcher taky moc ne.Ale propadák to nebyl.3body máme,takže spokojenost
- [45] DIBLA
- 16.08.2009 22:15:20
- reagovať
: 0
Macho: Scholes dnes rozhodně odehrál jeden z lepších zápasů. Jen se mi zdá, že hraje příliš staženě, vepředu zůstává Fletcher a ten nemá tak konstruktivní rozehrávku jako třeba Carrick...proto si myslím, že dvojice Scholes - Fletcher není ideální. Ale od obou dnes solidní výkon!!!
- [46] DIBLA
- 16.08.2009 22:16:16
- reagovať
: 0
Macho: a abych ti odpověděl...dnes tu hru nebrzdil tak jako jindy. Snad dostal pokyny:)
- [48] filozof
- 16.08.2009 22:33:27
- reagovať
: 0
Macho a DIBLA: Mozno SAF potajomky cita prispevky z manutd.cz a zariadil sa podla teho.... lisiak stary :D
jaky byl match?ja byl v praci:-( cekal jsem teda goly ale nevadi..po tom co predvedla arsenalska skolka jeste kdzy oslabovali 6:1 tak jsem chtel aby united dal tak 3:0 by odpovidalo ale aspon vyhra chelsea mela taky stesti a Liverpool ten ma 0 :D
- [50] Pontius
- 16.08.2009 22:40:46
- reagovať
: 0
Rooney - vyborne
Berba - slabsi (i kdyz ten faul na nej, jasna pencle)
Fabio - vyborne
Evra - standartne vybornej vykon
Foster - ma co delat, abych ho zacal mit rad
Scholes - zvladl cely zapas, skoda, ze vetsinu strel mu zblokovali, kazda sla do brany!
Evans - naucit rozehravat!
Fletcher - po Rooneym jednoznacne nejlepsi muz United
Zbytek no comment, standard :) Tot muj nazor guys :)
- [51] metiu
- 16.08.2009 22:49:24
- reagovať
: 0
to:RebeL a Pontius
chlapci vy co ste ten zapas nepozerali ???
Ben bol neska absolutne isty...co mohol chytil do ruk...neurobil jedinu chybicku...a este chytil jednu golovku !!! neska chytal na urovni van der sara...minimalne
patril medzi najlepsich na ihrisku...
tiez sa mi dost pacil fabio...aj ked urobil niekolko chyb...ale to ako sa zapajal do hry bo super...
- [52] Ekkarin
- 16.08.2009 23:00:09
- reagovať
: 0
Tak som rád,že nám úvod do sezóny vyšiel,dúfam,že vo víťaznom ťažení budeme pokračovať.Rooney bol dnes suverénne najlpeším hráčom.
Tomek:veru pravdu máš,čakal som nový svetový rekord,ale to,čo dnes Bolt predviedol nečakal asi nikto :) Celkovo to bol s prehrou L´poolu príjemný športový deň :D
- [53] Kofola
- 16.08.2009 23:12:42
- reagovať
: 0
DIBLA:brankar ktory hraje v PL by nemal robit 4 chybi za zapas tak to sa brankar nesprava a hlavne nie v najlepsiej lige na svete!!!
- [54] filozof
- 16.08.2009 23:17:31
- reagovať
: 0
Macho a DIBLA: Mozno SAF potajomky cita prispevky z manutd.cz a zariadil sa podla teho.... lisiak stary :D
- [55] filozof
- 16.08.2009 23:26:46
- reagovať
: 0
sorry, nemalo to byt 2 krat... K zapasu sa vyjadrit nemozem, kedze som prave pocas neho hral svoj zapas... Nabuduce to bude dufam s mojimi sancami pozriet si konecne zapas United lepsie
- [56] Macho
- 16.08.2009 23:28:08
- reagovať
: 0
filozof vsak to tak aj je...minule sa k tomu priznal v jednom rozhovore...
no mne sa moc nezda ze sme odohrali velmi dobry zapas. Proti lepsiemu superovi by sme mali problem. Zdalo sa mi ze niesme zohraty, ale hadam sa to zmeni ked budu setci zdravy :)
v 39. při fosterovi stáli všichni svatí..kdyby to šlo do brány tak by se měl co otáčet. Pěknej postřeh že je Evra náš nejlepší gólman, dibla xD
- [59] misosomiso-DRESY UNITED ! predaj
- 17.08.2009 00:22:15
- reagovať
: 0
dnnn: keby keby keby, keby berba premenil obe sance, keby OWen premenil sandu, keby Fletch premenil sanu tak je to min. 5-0...
keby Ronaldo zostal, keby tevez siel do realu ...
- [60] Eric le King
- 17.08.2009 07:00:24
- reagovať
: 0
Nebudu moc hodnotit hru, hrálo se první kolo a důležité jsou body, krása přijde po 3-4 upachtěných výhrách o gól. Boss nás zase překvapil a zase mu musíme dát zapravdu. Foster nebyl moc jistý, ale to příjde po 5-6 zápasech, ale bravůrným zákrokem nás zachránil. Shease zahraje snad i v útoku nebo v bráně, navíc kapitán, prostě borec. Fletch má dvoje plíce a to hrál v neděli, ve středu a v neděli. Scholes je ideální střední half proti týmům úrovně a stylu hry Bhamu. Nebylo to špatný a je na čem stavět. Je potřeba pravidelně vyhrávat, třeba o gól, lepší jak Arsenal, který dal 6 branek a příští kolo třeba prohraje.
- [61] MySch017
- 17.08.2009 09:48:24
- reagovať
: 0
ReBeL: s tvojím hodnotením Bena absolútne nesúhlasím. Podľa mňa včera zachytal naozaj veľmi dobre...
- [62] vladicek
- 17.08.2009 09:49:39
- reagovať
: 0
Výkon kvalitní ,ale chtělo to přidat další branku pro uklidnění.Pak se obávat do poslední minuty o vyrovnání.....lepší mužstva toto trestjí!
- [63] RebeL
- 17.08.2009 09:51:17
- reagovať
: 0
metiu - sorry, ale nazory tvojho typu ja neberem - Ano krasa, vyhrali sme, Ben uplne super bez chyby lebo sme nedostali ani 1 gol...Nemusim moc taketo "objektivne" komenty. Treba predsa poukazat aj nato co bolo zle a v com by sa mali hraci este zlepsit. A nie len pisat ake je vsetko super. To, ze pri strele Jeromea sa ani nepohol, to iste aj po rohu, ked hlavickoval z ciary Evra, boli aj situacie ked isiel do vapna vyboxovat loptu a vobec sa jej ani len nechytil. Tak uz prosim vas nepiste niektori aky to bol z jeho strany fantasticky a bezchybny vykon. Este ma co zlepsovat, ale vsetci vieme, ze on ten potencial nato ma a je len otazkou casu kedy sa na 100pro chyti. Mozno uz v nasledujucom zapase, pretoze jeho vykon v 2. polcase bol uz omnoho lepsi ako v tom prvom. Ale tvrdit, ze chytal fantasticky a bezchybne mi pride trochu smiesne. Zachytal, nic viac-nic menej.
Naopak uznavam nazory, ktore napisali napr. Erci le King, TALO, kofola, dnnn, Pontius atd. Pretoze sa vedia pozret na vykon aj z tej druhej stranke a vedia tiez poukazat nato, co bolo a co by sa malo zlepsit.
- [64] vlaďa
- 17.08.2009 10:08:06
- reagovať
: 0
jestli se nepletu,po dvou letech výhra v prvním utkání sezony a to je pozitivní.trochu chaotická hra,ale na to v jakém složení hrála obrana,tak směrem dozadu super.akce Benitéze přišla po vynuceném střídání Evanse.Jeden křídelník by se hodil.Uvidíme,co Owen až se uzdraví.
- [65] RebeL
- 17.08.2009 10:17:46
- reagovať
: 0
Ten Benitez uz zase vyplakava a zvaluje vsetko na rozhodcov. Mal som horsi signal, ale mne sa zda, ze tu prvu penaltu im rozhodca daroval pretoze Gomes zasiahol prvu loptu (ale mozem sa mylit). Na konci sa tie 2 sporne momenty dali piskat, ale rozhodca podla mna spravne pustil hru dalej lebo nechcel im darovat dalsi lacny gol.
A za predvedenu hru s mnozstvom sanci (napr. to co nedal Keane z 2 metrov bola silna kava :p) si Spurs uplne 3 body zasluzili. Hrali naozaj velmi dobre. Ale uvidime ako sa im bude darit lebo oni sa na tieto tazke zapasy vedia vyhecovat a potom stratia body v zapasoch, kde sa to vobec necaka. Do tej prvej 6tky by sa mohli dostat - kader aj manazera nato maju.
- [66] brasi
- 17.08.2009 10:24:21
- reagovať
: 0
Owen nehral dlho a dostal sa do tutovky
to znamená, že to môže fungovať. Že nepremenil, škoda, mohol získať kľud, ale to nevadí. Inak, povinné viťazstvo, možno je dobré, že sme ich neprevalcovali, takto musí Alex ešte zvažovať možnosť posilnenia. Berbatov, ma už trochu vytočil, je to hráč so skvelou technikou,len ešte v hlave keby sa dalo niečo vymeniť.
- [67] Cilka
- 17.08.2009 11:12:38
- reagovať
: 0
Nazdávam sa a po zhliadnutí prvého zápasu som v tom ešte viac utvrdený, že kľúčom k úspechu po odchode C. Ronalda nebude útok ale záloha, ktorá dokáže dávať viac gólov zo stredných vzdialeností. Ináč na prvý zápas v sezóne to bolo faj. Body sú body.
- [69] jujinek7
- 17.08.2009 11:54:02
- reagovať
: 0
jasan jasan,ja vim Rebel,ale momentalne je zranen jenom Nani,a to neni nic vaznyho,pak za 3-4 mesice by mel byt v poradku obertan,a nemozes zapomenout na Gibsona,pak i Fletcher dokaze zahrat na lajne,a az se vrati Owen Hargreaves...myslim ze nema cenu nekoho uz kupovat,
- [70] jujinek7
- 17.08.2009 11:54:52
- reagovať
: 0
noo ale jako nejvic s tebou(Rebel) fakt nesouhlasim s tim Benem,jako sly na neho 2 strely za zapas,ale sly na neho tak 4-5 nebezpecnych prizemnich centru kere sou skakavy a je velimi tezke se vrhnout mezi obrance a utconiky a sbalit ten cent,a to Ben dneska dokazal skvele...aj vysoke centry v poho..takze myslim ze to byl dobrej vykon od neho:)
- [71] RebeL
- 17.08.2009 12:30:45
- reagovať
: 0
jujinek7 - O Benovi uz diskutovat nemienim. Kazdy mame na to svoj nazor :p
Ale tie kridla to mi neda nezareagovat. Pozeral si Audi Cup? Tak snad vies, ze Gibson na kridle to bol jeden velky omyl. Fletcher patri do stredu zalohy. Neskutocne sa dokazal vypracovat. V pripade nudze vsak urcite lepsia volba na kraj zalohy ako Gibson.
No a potom tu je Obertan, pri ktorom nikto z nas netusi ci bude nastupovat v A-time alebo v rezerve, ako bude a hrat a co je to vlastne zac. Ja len dufam, ze to nedopadne v jeho pripade ako s Tosicom. Moj nazor je, ze s nim nemozeme pocitat do zakladu pretoze SAF takmer nikdy nedava sancu mladym hracom hravat pravidelne v zaklade (vynimkou je Evans, ktory by ale tiez nehral este zaklad ak by boli fit Rio a Vida). Aj Ronaldovi trvalo dobre 3 roky kym sa dokazal presadit do zakladu. Ono ide vsak, ale hlavne o konkurenciu...taky Wellbeck, Macheda, Gibson, Rafael, Fabio nemozu nastupovat pravidelne, ked na ich postoch hraju hraci ako Rooney, Berbatov, Owen, Evra, G.Neville a na mieste Gibsona je aspon 6 dalsich hracov. Obertan by sancu mohol dostat, lebo konkurencia na krajoch zalohy je dost mala a v pripade zraneni ako je tomu teraz tam budu musiet zaskakovat hraci z inych postov (spominany Fletcher alebo Gibson). Uvidime...bol by som rad keby sa presadil a vypracoval hned uz v 1. sezone, ale nejako tomu moc neverim. Velka skoda pre neho, ze je zraneny...na turne by urcite dostal mnoho prilezitosti.
Hargreaves by bola idealna konkurencia. Pretoze je to iny typ hraca na kridlo ako Nani, Valencia a Park. Ja len dufam, ze bude v poriadku, ked sa vrati. Len je to ten isty typ hraca (co sa tyka zraneni) ako Rosicky, co je velka skoda. Je to podla mna taky o level kvalitnejsi O'Shea - teda univerzal, ktory vie zahrat na viacerych postoch. O'Shea vie zahrat spolahlivo, ale nic naviac neprida. Hargy vie aj tvorit...proste obratnejsi O'Shea s lepisou technikou.
- [72] 7radko329
- 17.08.2009 13:30:58
- reagovať
: 0
OWEN je ppci hrac a ja si myslim ze preto nedal tu sancu lebo prvy zapas za MANU v lige tak bol urcite aj nervozny ale inokedy da s takej sance gol zo zavretimi ocami....a bolo vidno ze rooney mu pomahal a chel aby dal owen gol no nepodarilo sa...ROONEY IS THE BEST...foster good a zvysok timu ez pekny vykon....AJ VALENCIA konecne nieco ukazal
- [73] stawe
- 17.08.2009 13:34:07
- reagovať
: 0
Zdravím.
Mám na dnes večer velmi zajímavý zápas.
Naprostá 100% jistota. Dám ho dnes zdarma.
info zde:
http://stape.blog.cz/
- [74] jujinek7
- 17.08.2009 14:12:45
- reagovať
: 0
jojo souhlasim se vsim mas nazory dobry,ale co kdyz se nikdo nezrani?? co kdyz budou Park,Nani,Valnecia bez zraneni(nepocitaje drobne šrámy ze zapasu,ktere se vetsinou pres tyden ztrati v treninkovym procesu)...co potom?? jak vměstnáš do sestavy 4 krajni zalozniky,kdyz urco jeden bude hrat velmi dobře a bude mět urco formu(nejvetsi sance davam Parkovi),a zasouzi se hrat pravidelne,bude muset rotovat 3 krajni zalozniky,a minimalne jeden bude nespokojenej(bojim se aby to pri dalsim nakupu beyl Nani,ten nesokojený),a potom, si vem ze je tu Tosic,pravda moc nenadchl,ale je velmi mlady a navic kdyz si Alex rikal ze sancu urco dostane,a pak kdyz se uzdravi Obetan s Hargreavesem,pravda Obertan je velky otaznik,ale Hargy toho uz zname,jsi ho tu taky perfektne popsal,takze ti to tu vychazi na 5 krajnich zalozniku(Park,Nani,Valnecia,Tosic,tvuj neznamej nakup,a este k tomu vsemu Obertan a Hargy,ti dva posledni az tak pocitam druhou pulku sezony),dal 6 strednich zalozniku...minulou sezonu t byly stejny pocty,misto Cristiana je tu letos Antonio,misto teveza Owen,a k tomu talent Oberan a ¨HArgy,jak uz jsem to popsal takze...i tak si myslim ze je konkurence velka,a i kdyz to na lajne Gibsonovi nebo Fletchi nesvedci tak jeden ci 2 zapasy by tam jeden z nich zvladl...ale sem rad ze pokecame,aspon novy nazory atd,noo taky sem nedavno tadyk rozjel pokec,jak tu byl ten clanek novy Wayne Rooney o tom chlapsi v Manutdu pripravce,ja psal ze z neho mozna nic nebude atd,noo 90 procent tu bylo proti mne ale byla to dobra zkusenost:D
- [76] RebeL
- 17.08.2009 14:54:17
- reagovať
: 0
jujinek7 - no vidis...konecne poriadny nazor patriaci do diskusie. Ono by nebolo moc dobre teraz kupit narychlo este nejakeho hraca. Ten tim si podla mna celkom sadol a zacina sa slusne zohravat. Je to len taka moja pripomienka, ze zrejme bude to 1 kridlo chybat. Lebo na kazdom poste treba mat aspon 1 adekvatnu nahradu. Ale to by som riesil skor v zimnom prestupovom obdobi. Popisalo sa tu o tom uz viac ako dost. Moja volba by bola bud A.Young (idealny hrac pre kombinaciu, zakoncenie, standartky, plus k tomu anglican a reprezentant) alebo A.Lennon (toho sledujem uz 3 roky a davnejsie som si ho strasne prial, najma po MS 2006, kde naozaj s Hargym ziarili. Je o nieco pramociarejsi a rychlejsi ako Young, ale zase nema az taku techniku a futbalovost ako on, taktiez anglicky reprezentant). Takze moj nazor pockat do zimy a potom v pripade nudze niekoho kupit. Ale este stale nas moze prekvapit SAFove eso - Obertan.
PS: mudry tah od Sira, ze nechce teraz moc utracat. Tych 80 milionov libier bude mat v zime alebo o rok vacsiu hodnotu na trhu ako teraz po nakupoch Realu.
- [77] Slim-Stu
- 17.08.2009 15:29:45
- reagovať
: 0
podle me valencia jen tak svuj potencial nenaplni, dokonce bych i rekl ze budeme za dva roky radi kdyz se ho zbavime, potrebovali by jsme za penize za ronalda koupit hotovyho hrace jako je ribery, kterej muze rozhodovat dulezity utkani jak v lize tak v LM.
- [78] jujinek7
- 17.08.2009 15:51:10
- reagovať
: 0
Rebel...ano,ti dva sou velmi dobři fotbaliste,navic velmi mladí,abych pravdu řekl tak jsem celkem zapomel na Lennona,pac ho povazuju za velmi kvalitneho fotbalistu,kdybych si mohl vybrat tak bych misto Valencii privedl Lennona,protoze me pripada ze Valencia(i kdyz tezko posuzovat po 3 utkani proti Bayernu,Chelsey a Bir'nghamu)ze ma jednu klicku a to je poopnout si balon doprava...neim,fyzicky fond je u neho skvely,take kopaci technika,ale jak rikam,neim,mozna me prekvapi,ja osobne bych se radsi priklanel k Lennonovi...ale chce to cas,Valencia se do nejlepsich let dostane za take 2-3 roky takze to chce cas,Park taky nebyl okamzite hvezda...trvalo mu to 3 roky nez se poradne presadil...ale kdyz jsi zpomel Younga a Lennona tak bych spise Lennona...
- [79] 17tomi17
- 17.08.2009 15:52:34
- reagovať
: 0
Rooney výbornej zápas Valencia,evra taky..ale nejvíc mě sklamal berba snad mu to půjde jak v přípravě..xD
- [80] jujinek7
- 17.08.2009 16:00:02
- reagovať
: 0
taky mam pocit ze ten tym si sedá,Man sem zacal sledovatod sezony 06/07...potom co sir Alex propustil Heinzeho,Richardsona,Millera,Jonese,Smitha...a prisli Tevez,Nani,Andy,Hargy...tak ten ti mej opravdu velmi silny,navic se vsicni vypracovali skvele,jsou tu mladici,hraci v nej. letech, a pak zkuseni veterani,kadr je velmi siroky a vyrovnany,takze at uz posklada jakoukoliv 11 tak ten tim bude velmi silny,proto jsme se minuly rok dostaly tak daleko,vyhra Carling Cupu,semifinale FA(vypadli na pen),vitez FA premier league,finale CHL...v roce 06/07 se dostali do sem. CHL,fin FA,Vitez FA PL..nekeri odesli,jini zustali...obac nekdo odejde,nekdo prijde,kadr se doplnuje a pri kazdem nakupu se mysli dopředu,to je chyba např. Liverpoolu kerej nema tak isroky a predevsim kval. kadr,kde jsou hraci jako Voronin,Degen,Dossena,ti si pořadne nekoupnou a kdyz uz nekeho kupuje Benitez tak musi myslet dopředu,jeste kdyz maj takovi dluhy,a nee ze je za 2 roky vykopne nebo ze Degen hral za becko minulej rok...to je spatna politika,bud na ty hrace nema cich a nebo je tak blbej:D,taky Chelsea malo pracuje se svou akademii a jen kupujou a kupujou,i kdyz maji uspech tak se mi ta jejich politika moc nezamlouva,kupovat porad...a Arsenal,ten si nemoze dovolit velke nakupy pac vychovava mlade a az jsou dozrali tak je zpenezi:)
- [81] jujinek7
- 17.08.2009 16:00:54
- reagovať
: 0
Rebel,chtel bych tvuj nazor na toto co jsem ted napsal...diky,vecer odepisu:)...a nejen tvuj nazor...ale vsech:)
- [82] slaider
- 17.08.2009 16:38:52
- reagovať
: 0
mám otázku kedy hráme s burnley?v utorok alebo v stredu? a o kolkej....za odpoved dakujem
- [83] RebeL
- 17.08.2009 16:51:01
- reagovať
: 0
19 August 2009
Barclays Premier League
Burnley VS Man United
KO
19:45
BST
Teda v stredu 20:45 nasho casu.
- [84] Pontius
- 17.08.2009 17:04:42
- reagovať
: 0
jujinek7: tak k tomu uz musim neco napsat :)
Pokud budeme hrat vsechny mozne pohary (FA, Carling, LM) a ve vsech se udrzime co nejdele (samozrejme nejlepe finale) + PL, kde budeme bojovat o titul, tak se siroky kadr hodi a kazdy hrac by mel dostat prostor.
Nani je podle me spise poharovy. Carling Cup ci FA. Pokud bude strilet a vyvaruje se castych chyb (dlouho drzi mic, prilis mnoho klicek, parady - bez efektu + zbytecne fauly a slaba prace smerem dozazu), pak si zaslouzi i dulezitejsi zapasy v PL ci LM.
Prilis bych to nekuchal, myslim, ze v zaloze si nejvic zahraji: Carrick, Fletcher, Anderson, Park, Valencia. Dalsi je budou stridat prave v poharech nebo v zapasech, kde si prubeh vynuti nejake zmeny.
Zaloha je podle me ok, slabinou by mohla byt obrana. Muzeme byt radi, ze mame na zacatku sezony celkem pohodovy los a hrajeme se slabsimi muzstvy. Bez Ferdinanda a Vidice bych si tipnul, ze Foster nebo z branky vylovi. Evans neni tak jisty, Brown nerozehrany a O'Shea tez neni 100%, ale ze soucasne obrany mu asi verim nejvic.
Posledni otaznikem je pro me utok, kde kdyz nestrili Rooney, tak to vazne! Berba je pohodlny, sice ma casto smulu, ale nestrili tolik branek, kolik se od nej ocekavalo. Po Owenovi se bude chtit, aby plnil roli zolika, ale jako Solskjaer to nikdy nebude ;) Ja bych tedy resil jeste jednoho utocnika, jisteho v koncovce. Jinak pocitejte, ze v prvnich peti kolech pojedeme vysledky 1:0 a budeme radi!
Oleee!
- [85] RebeL
- 17.08.2009 18:12:38
- reagovať
: 0
jujinek7 ja tiez sam presne neviem. A neviem si predstavit zeby hrali hraci ako O'Shea, Fletcher, Brown, atd...za Chelsea, Live alebo Arsenal. Tam by z nich zostali iba drevaci tak ako,k ed zacinali v MU. Ved taky O'Shea napr. Kolkokrat som sa chytal za hlavu, ze co take nemehlo robi v A time. Ale predsa nakoniec dostal sancu pri kope zraneni a teraz uz v podstate nastupuje v kazdom zapase a hra naozaj dobre. To iste plati aj pre Fletchera. Bol to takisto len taky nudzovy tah, ked obcas nastupil. A nakoniec opat dostal tu prilezitost - nesklamal, ale zacal podavat fakt vyborne vykony a teraz je z neho jedna z opor timu. A ako som pisal je vyborny dozadu aj dopredu.
A to je podla mna ten dovod uspechu. Zapracovavanie mladych odchovancov do zakladu. To absolutne neplati o Liverpoole a Chelsea takisto. Plati to vsak pre Arsenal - ten zapracuvava takisto mladych hracov z rezervy alebo akademie. Ale Arsenal zabuda na jednu podstatnu vec. Ze tych mladikov nema kto usmernovat a chybaju im uz tolko omielane skusenosti. Ked sa im uz aj celkom dari tak to potom rozpredaju (Hleb, Flamini, Henry, Adebayor, Toure...) a mozu zacinat opat odznova. Ale vzdy sa budu drzat medzi Big4 lebo odchovanci to je podla mna najdolezitejsia cast timu a uspechov. Preco po tolkych nakupoch Chelsea su ich najlepsimi hracmi stale Lampard a Terry? A vsetci ostatni sa tam tocia v zostave kazdy rok. To iste Gerrard a Carragher. V Reale to nebude vynimka a podla mna Casillas s Raulom budu tvorit tu kostru timu - aj ked skoda, ze Raul uz ma svoje roky.
Je to zrejme proste tak a preto si je asi aj Sir Alex taky isty vo svojich vyjadreniach o tom, kto ma nato vyhrat titul a kto nie. Preto zrejme aj dost podcenuje ManCity - inak uvidite, ze aj tam to budu tahat hlavne ich odchovanci Ireland, Richards a SWP.
Tolko moj nazor k tomu.
- [86] RebeL
- 17.08.2009 18:19:57
- reagovať
: 0
Zabudol som este, ze dolezitym faktorom je aj sirka kadra a teda to co ma ManUtd - na kazdy post vela roznych hracov s urcitou davkou kvality.
- [87] jujinek7
- 17.08.2009 20:16:37
- reagovať
: 0
Pontius...sak ja nerikam ze se sirokej kadr nehodi,ja su prave ze rad ze ho mame,pac kdyz jak jsi vzpominal hrajeme 3 pohary za sezonu + ligu tak se to urco daaa...noo Nani poharovej hrac...??to je trochu zavadejici,bude zalezet na aktualni formě,pac proti Chelsey hral moc dobre,Liga a CHL sou nejdulezitejsi a FA a Carling Cup jsou domaci pohary kde dostavaj moznost hraci kery zase az tak moc nehraji v CHL a nebo PL...takze ten tvuj tzv. "poharovej hrac" muze byt klidne Valencia nebo i Park,zalezi jak kdo bude met formu,pokud buse met formu Nani s Valenciou tak pochopitelne budou hrat v lize a CHL a samozrejme tim padem Park bude hrat a dostavat prilezitosti se zviditelnit v poharech domacich...taky ale do obrany bych nikoho nekupoval,pač i kdyz momentalne sou nekeri zraneni(dva duleziti stopeři)tak si myslim ze kupovat nema cenu,pac 3 stredni obrance je tak akorat + Brown...takze i kdyz je ted krize,tak za 2 tydny se vrati Rio a bude vse v poho,a Vida uz taky trenuje takze si myslim ze by do mesica uz by mohl nastoupit...co se tyce utoku,to je neznamaaaa..ale kupovat 4 utocnika,to se me nezamlouva,pac Rooney strilet bude,to si myslim ze urco...Berba je taky pohodlny ale myslim ze tech 15 branek za sezonu je schopen dat a to sami aj Owen...takze kdyz si to spocitas tak ti utconici 3 dohromady by v lize mohli vstrelit takych 50-55 golu...plus naka ta trefa zaloznika a obrance me to vychazi na 65 golu za sezonu v lize...a navic kdyz koupis 4 utocnika tak je jasny ze ho za 1 rok nekopnes do prdele ale pujde zase pryc nekdo z dvojice Berba-Owen a to by byla skoda...myslim ze momentalne nemusime vbec nakupovat,a na tu stred obranu este sme zapomeli na Catharta,kerej hral solidne proti Bayernu...
- [88] jujinek7
- 17.08.2009 20:22:33
- reagovať
: 0
Rebel...jj souhlasim,presne jsi to vystihl,a to s Man city...mozna budou nebezpecnejsi nez minulej ro kale podivejte se na pretlak v utoku...Tevez,Adebayor,Robinho,Santa Cruz...vemte si ze hraji jenom ligu,a minimalne jeden z nich bude s hranim nespokojenej kdyz budou vseci zdravi...tedkom vseci Tevez Tevez ale kdyz chytne dvojice Adebayor,Santa Cruz nebo Robinho a nekdo formu,tevez se bude pakovat a bude se zase poustet řečmi do City jak do Sira Alexe,nekdo bude nespokojenej a kdyz se podivate na adebayora a teveza,tak emanuel tam sel jen pro prachy a teveza jsme poznali jakej je,ukazal pravou tvař jak kritizuje Sira Alexe...takze ja rikam,oni nic nevyhrajou,protoze tam neni a nebude skvela parta kluku,jeden druhymu bude zavidet vetsi plat o par tisic liber,nedivil bych se kdyby teveza do dovu let vyhodili a vubec bych se nedivil kdyby se pustil do kritiky Marka Hughesa kdyz nebude prav. hrat:Dsem na tuto sezonu zvedavej:D
- [89] BerbatoM
- 17.08.2009 21:34:15
- reagovať
: 0
Jaj skoda byla s Owenem mohl dat hned prvniho gola pri prvnim ligovem zapase :o(snad se mu to povede proti Burnley FC ;)
- [90] Slim-Stu
- 17.08.2009 23:21:03
- reagovať
: 0
my muzeme pracovat s mladyma hracema (odchovancema), protoze SAFA ma neotresitelnou pozici. napr: v chelsea kde se toci stale novy treneri, tak si nikdo z nich nedovoli tam posilat mladase, ale radsi sazi na jistotu, aby mel nejaky vysledky. ferguson ma post manazera na dozivoti, ten od nas odejde, az bude chtit. Podobne je na tom i Wenger, ktery si taky vybudoval arsenal a pak s nim mel hodne dobry vysledky. Ale u chealsea a live, kdyz nedaj svym manazerum nekolik let na praci, tak budou vzdycky spolehat na starsi hotovy hrace.
Zdravím.
Mám na dnes večer velmi zajímavý zápas.
Naprostá 100% jistota. Dám ho dnes zdarma.
info zde:
http://stape.blog.cz/
- [92] Pontius
- 19.08.2009 14:02:17
- reagovať
: 0
julinek8: ja myslim, ze Valencia ukaze vic nez Nani. Hraje vic pro tym, efektivneji a podle me i golove na tom bude lepe. Nani je spatny smerem dozadu, kazdy druhy obranny zakrok je faul.
Obrana mozna ok, ale ver tomu, ze v tomto slozeni se budeme s Chelsea, Liverpoolem a hlavne ted asi i s Arsenalem v obrane trapit.
Ja u nas za utocniky beru Rooneyho na 100%, Berbu tak na 75%. Neni golovy a 15 branek? Ted a tady se vsadime o flasku rumu, ze 15 golu za sezonu neda ;) Pokud nebude strilet Rooney, budu sazet na Giggse, na Owena pokud se rozstrili, ale chce se od nej moc a tak nejak se bojim, ze ten natlak neda a jeste v patym kole bude bez golu!
Uvidime dnes. Nakupy mozna resit nemusime, ale kdyz to tam nebude padat? Nezapominej, ze Ronaldo nam nastrilel 70% vsech golu a vetsina byla rozhodujicich - diky nim jsme brali 3 body! Mohly by chybet...
Express
Ferguson již poněkolikáté zopakoval, že na současném přestupovém trhu nevidí dobré hráče za dobrou cenu a zdá se, že svůj názor v tomto ohledu do konce srpna nezmění. United zatím utratili 19 mil. liber, jmenovitě za obránce Fulhamu Chrise Smallinga a mexického útočníka Javiera Hernándeze.
“Nechci mluvit za ostatní kluby, ale my jsme se stávajícím kádrem velmi spokojeni. Koupili jsme hráče ve vhodnou dobu a jsme za to rádi. K další případným nákupům opravdu nemáme důvod,” poznamenal Ferguson
Anketa
Ktorú letnú posilu by ste si želali najviac?
- Karim Benzema97
- Wesley Sneijder302
- Joe Cole33
- Rafael Van der Vaart69
- Luis Suarez117
- Alexis Sanchez84
- Luis Fabiano44
Citáty
"Fletch je presným príkladom toho, o čom je celý tento klub. Je to hráč svetovej triedy a ja by som ho nevymenil za žiadneho hráča na svete."
Hej Rafe, usměj se, buď šťastný, hraješ za Manchester United a to je tvoje životní výhra (Patrice Evra po vyřazení z LM s Bayernem Mnichov)
"Myslím si, že Wayne se v této sezóně dostane přes 40 gólů. Do konce sezóny stále zbývá velká porce utkání a já Wazzovi přeju, aby se mu tu magickou čtyřicítku podařilo překonat."